Aldundiaren Logoa

Foru Aldundia - Diputación Foral

Harremana

GUFE Gizarte Urgazpenerako Foru Erakundea

GUFEren logoa

Herritarren arreta

Iradokizunak, kexak, erreklamazioak eta kontsultak

Harremanetarako datuak

Kontsulta mota:


Iradokizun, kexa edo erreklamazioetarako postontzi elektronikoa erabiltzeko jarraibide orokorrak

  1. “Gaia” atalean iradokizuna, kexa edo erreklamazioa den adierazi
    • Iradokizuna: Zerbitzu bateko dotazioaren, prozeduren, antolakuntzaren, funtzionamenduaren edo zeregin profesionalen aspekturen bat aldatzeko egiten den proposamena, horren kalitatea hobetzeari begira.
    • Kexa: Idatziz adierazitako desadostasuna, jarri duenaren iritziz kalte zehatz bat eragin duen jarduketa zehatz bati buruzkoa, zuzenean edo zeharka moderazioaren xede den aspektuak bere eskubideak egikaritzeari kalte egiten diola uste duelako. Ondorengo esku-hartzeetarako konpontzeko nahia dagoela adierazi nahi du, baina ez da eskatzen eragindako kaltearengatik ordainik jasotzeko eskubiderik.
    • Erreklamazioa: Idatziz adierazitako desadostasuna, jarri duenaren iritziz kalte zehatz bat eragin duen jarduketa zehatz bati buruzkoa, bere ustez merezi duen ordainen bat jasotzeko eskubidea eskatzen duelarik.
  2. Kexa edo erreklamazio bat aurkezten baduzu, posta elektronikoaren gorputzean erreferentziako gaia ahalik eta ondoen konpontzeko beharrezkoak diren datu guztiak jar itzazu (arrazoia, data, ordua, pertsonak...)

Gora

© 2017 GUFE